Reklamacja

Możliwością reklamacji objęte są nowe Produkty. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną:
Adres Sprzedawcy: ul. Węglowa 1 83-300 Kartuzy
Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@krispollazienki.pl


Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres: ul. Węglowa 1 83-300 Kartuzy.

Więcej informacji w regulaminie sklepu.

Zwroty

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.

Zwrócony towar należy wysłać na adres Sprzedawcy:

ul. Węglowa 1, 83-300 Kartuzy

Koszty transportu przy zwrocie zakupionego towaru ponosi Kupujący.